E-ravnotežje
|
|||
Ohranjanje profila tekalne plastiPnevmatike, ki uporabljajo e-ravnotežje, imajo izboljšano ohranjanje profila tekalne plasti, kar pomeni manjšo rast storitev v primerjavi z običajnimi pnevmatikami. Bolj sploščen polmer tekalne plasti zagotavlja optimizirano obliko odtisa, kar ima za posledico enakomerno obrabo, manj nepravilne obrabe in daljšo življenjsko dobo. Obremenitev roba pasu se zmanjša za približno 30 %, kar pripomore tudi k izboljšanju ohranjanja profila tekalne plasti. |
|||
Simulacija obnašanja vozilaModri tovornjak: e-ravnotežje |
|||
Ohranjanje žlebastega profilaPnevmatike, ki uporabljajo e-ravnotežje, imajo večjo togost žlebov, da dosežejo izboljšanje zadrževanja žlebastega profila. To vodi do zmanjšanja nepravilne obrabe in izboljšanja vzdržljivosti. Profil žlebastega območja se ohrani tudi po servisu. Povečana togost žlebov se doseže z uporabo jedra žlebov z visoko togostjo, ki je nato obdano z gumo z visoko togostjo. V območju polnila žlebov se uporablja tudi guma z nizko vsebnostjo toplote. Obremenitev na robu zavoja se zmanjša za približno 20 % v primerjavi z običajnimi pnevmatikami. |
|||
SimulacijaPri e-ravnotežju se uporabljajo štiri simulacijske tehnologije. Nepravilna obraba pnevmatik, sprememba profila pnevmatike, hrup tekalne plasti in obnašanje pri upravljanju vozila. Vsa ta področja analiziramo s skrbnim premislekom, kako vplivajo drug na drugega. Ta nova simulacijska tehnologija omogoča optimizacijo zasnove pnevmatik z veliko večjo natančnostjo, kot je bilo mogoče prej. |
|||