Iskalnik
Iskalnik pnevmatik Dealer Finder

Novice

Tekmovanje Nürburgring Langstrecken-Serie 2025 na Proxes

17. marec 2025

Toyo Tires bo leta 2025 nastopil v seriji vzdržljivostnih dirk Nürburgring Langstrecken-Serie (NLS) z namenskimi dirkalnimi pnevmatikami svoje vodilne svetovne blagovne znamke Proxes. Serija se začne 22. marca in vključuje legendarni 24-urni Nürburgring v juniju. Ring Racing with Toyo Tires 2025 vključuje avtomobile v treh razredih, razred SP8T za skoraj serijska vozila, razred SP10 za avtomobile specifikacije GT4 in razred SP-PRO za najhitrejše avtomobile GT3. Ekipa si bo prizadevala braniti naslov leta 2024 kot zmagovalci razreda SP10, ki so ga osvojili s svojo Toyoto GR Supra GT4 EVO.

(Levo: Vozilo, ki naj bi sodelovalo v SP8T in SP10, desno: Slika. vozilo, predvideno za sodelovanje v SP-PRO).

Po lanskem uspehu bo razred SP10 tekmoval s serijsko zmagovalnim modelom Toyota GR Supra GT4 EVO. Enak model, vendar z manj predelavami, bo uporabljen v razredu SP8T, kjer vozila dirkajo s skoraj serijsko specifikacijo. V razredu SP-Pro bo ekipa nastopila s Porschejem 911 GT3 Cup. Vsa vozila bodo uporabljala Proxes slick dirkalne pnevmatike, izdelane iz trajnostnih materialov. V razredu SP-Pro je 33 % mase vsake Proxes slick pnevmatike sestavljeno iz trajnostnih materialov, vključno z biomasnim stiren-gumijem, butadien-gumijem, rastlinskim oljem, pepelom riževih luščin in reciklirano žico za obroče.

Od letos bo ekipa vključila mlade dirkače iz programa Toyota Gazoo Racing (TGR) in prek dirkanja sodelovala z njimi pri razvoju izdelkov in kadrov. V razredu SP8T bodo sodelovali štirje vozniki iz programa TGR. Poleg usposabljanja mladih voznikov bo Toyo Tires pridobljeno znanje uporabil pri razvoju pnevmatik.

Trije vozniki – Andreas Gülden, Tim Sandtler in Marc Hennerici, ki so osvojili naslov prvakov v razredu SP10 leta 2024, bodo letos tekmovali v najvišjem razredu SP-Pro. Ambasador znamke Proxes, Takayuki Kinoshita, bo še naprej vozil v razredu SP10 in si prizadeval za zmago tako v seriji NLS kot na dirki Nürburgring 24 ur.

NLS in Nürburgring 24 ur veljata za eni najzahtevnejših vzdržljivostnih dirk na svetu. Nürburgring je steza, dolga približno 25 km, sestavljena iz 5 km dolgega GP kroga in 20 km dolgega dela Nordschleife. Slednji postavlja voznike pred izziv z višinskimi razlikami do 300 m in več kot 170 ovinki. Časi krogov so ključni kazalnik zmogljivosti vozil, zato številni proizvajalci avtomobilov in pnevmatik uporabljajo to stezo za testiranje in izboljšanje svojih izdelkov.

Toyo Tires sodeluje na NLS in Nürburgring 24 ur od leta 2020. Letos bo ekipa uporabljala posebej razvite dirkalne pnevmatike "Proxes Slicks (Nürburgring spec)", izboljšane na podlagi podatkov iz lanske sezone.

Toyo Tires bo z izkušnjami iz teh zahtevnih dirk nadalje razvijal visokokakovostne in zmogljive izdelke ter prispeval k viziji trajnostne mobilnosti..

[Dirkači TGR v razredu SP8T]

■Yuichi Nakayama
Rojen v Tokiu. Pri petih letih je začel dirkati z otroškimi karti in od takrat ostal aktiven v kartingu. Leta 2013 je osvojil naslov prvaka v razredu All Japan F3 C (brez omejitev). Leta 2018 in 2019 je tekmoval na dirki Nürburgring 24 ur ter leta 2018 zmagal v razredu SP-PRO. V seriji SUPER GT je med letoma 2015 in 2018 dosegel skupno sedem zmag v razredu GT300. Leta 2019 je napredoval v razred GT500 in do leta 2024 zbral skupno tri zmage kot glavni dirkač ekip LEXUS TEAM SARD in TGR TEAM SARD.
■ Giuliano Alesi
Rojen v Franciji. Njegov oče je nekdanji dirkač Formule 1, Jean Alesi. Leta 2013 se je resno posvetil kartingu in leta 2015 nastopal v francoski F4. Leta 2021 je svojo kariero preselil na Japonsko, kjer je tekmoval v seriji All Japan Super Formula Lights in dosegel štiri zmage. Prav tako je sodeloval v eni dirki Super Formule s TEAM TOM'S in zmagal. V seriji SUPER GT je leta 2022 nastopal v razredu GT500 za ekipo TGR TEAM au TOM'S (avto št. 36), nato pa se je leta 2023 preselil v ekipo TGR TEAM Deloitte TOM'S (avto št. 37), kjer je v letu 2024 zmagal na tretji in šesti dirki.
.

■ Kazuto Kodaka
Rojen v prefekturi Kanagawa. S kartingom je začel pri treh letih in osvojil številne naslove v seriji All Japan Junior Kart in lokalnih tekmovanjih leta 2009. Leta 2020 je prvič redno nastopal v seriji SUPER GT z ekipo muta Racing INGING v razredu GT300, kjer je dosegel dva pole positiona in dve uvrstitvi na stopničke. Leta 2023 je kot voznik TGR-DC vozil LEXUS LC500h v razredu SUPER GT GT300 za ekipo KONDO RACING ter v sedmem krogu zaključil na tretjem mestu. Leta 2024 je v petem krogu prav tako osvojil tretje mesto in s tem dosegel še eno uvrstitev na stopničke.
.

■ Miki Koyama
Rojena v prefekturi Kanagawa. S kartingom je začela pri petih letih, pri trinajstih pa je že nastopala na mednarodnih dirkah. Leta 2019 je postala redna udeleženka mednarodne ženske serije »Formula Championship W Series«. Leta 2022 je kot del programa TGR Driver Challenge tekmovala v japonskem prvenstvu Formula Regional in osvojila naslov prvakinje, s čimer je postala prva ženska prvakinja v zgodovini FIA-certificiranih mešanih enosedežnih prvenstev. Leta 2025 bo redno nastopala v razredu GT300 APR.
.

[Udeleženec razreda SP10]
■Takayuki Kinoshita
Kot profesionalni dirkač je Takayuki Kinoshita dosegel številne uvrstitve na stopničke v pomembnih domačih tekmovanjih, vključno z All Japan Touring Car Race, Super GT in Super Taikyu. Ima tudi bogate izkušnje z mednarodnimi dirkami. Leta 2004 je na dirki Nürburgring 24 ur dosegel skupno 5. mesto, kar je najvišja uvrstitev japonskega dirkača. Prav tako drži rekord za največ nastopov japonskega dirkača na tej dirki.
Poleg dirkanja je tudi moto novinar, član komisije za izbor japonskega avtomobila leta ter kolumnist. Januarja 2023 je postal ambasador naše globalne paradne pnevmatike Proxes.

 

 



 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

Zadnje novice