Iskalnik
Iskalnik pnevmatik Dealer Finder

Novice

Zmaga v razredu na Dakarju leta 2025

21. januar 2025

Ekipa Land Cruiser Toyota Auto Body (TLC), ki jo podpira Toyo Tires, je zmagala v kategoriji serijskih vozil na Dakarju 2025. TLC, reli ekipa Toyota Auto Body Co., Ltd., je zdaj zmagala v proizvodnem razredu že 12. zapored.

Ekipa je sodelovala na reliju Dakar 2025, ki je potekal v Savdski Arabiji od 3. do 17. januarja, s Toyoto Land Cruiser GR300 SPORT, opremljeno s pnevmatikami Toyo Tires, Open Country M/TR. Pnevmatike Open Country, ki so del družine pnevmatik za SUV-e in poltovornjake, so bile izdelane iz trajnostnih materialov.

Miurin Land Cruiser 300 GR SPORT

Ekipa Land Cruiser Toyota Auto Body slavi 12. zaporednih zmag

Z izkoriščanjem tehnologije in izkušenj na terenskih relijah, ki so jih gojili skupaj s TLC, je Toyo Tires razvil in dobavil Open Country M/TR (specifikacija relija Dakar 2025) za dva tekmovalna avtomobila Land Cruiser 300 GR SPORT. Ta izdelek izboljšuje vozne lastnosti na grobih cestnih površinah, kot so skalnata območja in puščave, hkrati pa uporablja trajnostne materiale za 55 % svoje skupne teže, kar zmanjšuje vpliv na okolje.

Proga za letošnjo izdajo relija Dakar se je začela iz Biše na jugozahodu Savdske Arabije in končala v Shubaytahu na vzhodu. Dirka obsega skupno 12 posebnih etap (tekmovalnih odsekov) s povezovalnimi sekcijami. Tekmovalci morajo prevoziti skupno razdaljo približno 7400 km, vključno z dolgimi, strmo razvrščenimi etapami peščenih sipin, ki obremenjujejo vozila in pnevmatike. Vendar pa je visoka terenska zmogljivost pnevmatik Open Country M/TR podprla voznike z obema voziloma TLC, ki so lahko dokončali progo.

Akira Miura je s svojim navigatorjem Jeanom Michelom Polato osvojil prvo mesto v proizvodni kategoriji, ki je TLC prinesel 12. zaporedno zmago v razredu. Tudi sotekmovalca Ronald Basso in Jean Pierre Garcin sta zahtevno progo zaključila na drugem mestu v razredu.

■ Komentar Akire Miure
– Ta dogodek naj bi bil najtežji v zgodovini in izkazalo se je, da je dejansko tako težak, kot se je govorilo. Bili so trenutki, ko mi je prišlo na misel, da je morda nemogoče končati dirko s serijskim avtomobilom, vendar so pnevmatike Open Country vedno močno poganjale dirkalnik naprej. Ta pnevmatika ne zagotavlja le zmogljivosti, temveč tudi združuje avto in človeške čute, kar mi je dalo moč, da sem verjel v Land Cruiser in mi omogočila, da sem si do samega konca prizadeval doseči ciljno črto, ne da bi obupal. Hvaležen sem za spodbudno podporo oboževalcev Open Country in vseh, ki so vključeni v proizvodnjo pnevmatik.

■ Komentar Yuji Kakutani (direktor TLC)
– Tudi letošnje tekmovanje je bilo zelo težko. V prvi polovici tekmovanja smo se spopadli z etapami z balvani velikosti mlinskih kamnov in ostrimi skalami, skritimi pod peskom, v drugi polovici pa smo morali premagati eno največjih peščenih sipin na svetu, ki se je dvigala kot zid, ki se razteza 15 km v širino. Verjamem, da smo uspeli premagati tako težke pogoje zahvaljujoč mirnemu ravnanju posadke in močni podpori pnevmatik Open Country. Tako smo lahko dosegli prvo in drugo mesto v diviziji serijskih avtomobilov in 12. zaporedno zmago. Vse to je zahvaljujoč moči ekipe in podpori vseh. Najlepša hvala.

Toyo Tires izboljšujejo zmogljivost pnevmatik SUV tako, da v razvoj izdelkov pnevmatik vnašajo izkušnje sodelovanja na terenskih dirkah, ki potekajo v težkih okoljih. Poleg tega, da bi prispevali k uresničitvi družbe mobilnosti naslednje generacije, si Toyo Tires prizadeva za razvoj izdelkov in materialov, krepitev tehnologij, vzpostavitev tehnologij recikliranja izdelkov in surovin ter razvoj alternativnih materialov za okolju nevarne snovi.

■ OPEN COUNTRY M/TR (Specifikacija za rejli Dakar 2025)

Ta izdelek je uglašena različica Open Country M/TR, ki ustreza Land Cruiserju 300 GR SPORT, vozilu, s katerim TLC tekmuje na reliju Dakar, kar izboljšuje njegove vozne lastnosti, odpornost proti obrabi in vzdržljivost na neravnih cestnih površinah, kot so skalnata območja in puščave.

Poleg tega je 55 % skupne teže izdelka narejenih iz trajnostnih materialov..

Kot pri običajnih izdelkih uporablja butadiensko gumo in stiren butadiensko gumo, pridobljeno iz biomase*1, silicijev dioksid iz riževe lupine, rastlinsko olje, biološko pridobljena poliestrska vlakna in reciklirano žico. Poleg uporabe recikliranih saj, pridobljenih iz odpadnih pnevmatik, specifikacija relija Dakar 2025 uporablja tudi saje, pridobljene iz piroliznega olja.
*1: Pridobljeno iz obnovljivih materialov, kot so rastline

Zadnje novice