Novice
»Trajnostne« pnevmatike Open Country za Dakar
18. december 2024
Toyo Tires bo svoje pnevmatike za SUV-e »OPEN COUNTRY M/T-R« dobavljal ekipi Land Cruiser Toyota Auto Body, s čimer bo podprl izziv ekipe, da že 12. leto zapored zmaga na reliju Dakar v proizvodnem razredu T2.
Toyo Tires bo dobavljal tudi »Open Country M / TR (SxS)*1« za vozilo z motorjem na vodikovo gorivo, »HySE-X2«. HySE-X2 je vozilo z motorjem na vodikovo gorivo, ki tekmuje v diviziji »Mission 1000 ACT 2«*2 na Dakarju. Sprejeto s strani Overdrive Racing, ki nadzira vodenje dirke Združenja za tehnološke raziskave Hydrogen Small Mobility & Engine Technology (HySE).
Pnevmatike, dobavljene TLC in Overdrive Racing, so zasnovane tako, da so trpežne in odporne proti obrabi ter so izdelane iz okolju prijaznih trajnostnih materialov.
(Levo: vstopno vozilo TLC, Land Cruiser 300 GR SPORT, desno: vozilo z motorjem na vodikovo gorivo »HySE-X2«)
Rally Dakar poteka od leta 1978 in je znan kot eden najtežjih terenskih vzdržljivostnih relijev na svetu. V težkih okoljih, kjer se vremenske in cestne razmere zelo spreminjajo, od hladnih gorskih regij do žgočih puščav, morajo tekmovalci voziti natančno in izbrati progo v obdobju dveh tednov po neasfaltiranih cestah. Tekmovalci tekmujejo za najhitrejši skupni čas na 12 posebnih etapah, ki so postavljene vzdolž proge, ki pokrivajo skupno razdaljo skoraj 8000 km, vključno s povezovalnimi odseki med etapami.
Toyota Auto Body (TLC) si prizadeva »narediti boljši Land Cruiser« s testiranjem v ekstremnih okoljih. TLC bo sodeloval z Land Cruiserjem, ki ga je razvilo in izdelalo podjetje. Ekipa je dosegla 11. zaporedno zmago na letošnjem reliju Dakar 2024. Toyo Tires od leta 2021 TLC zagotavlja posebne pnevmatike, prilagojene za reliju Dakar, »Open Country M/TR«.
HySE, ki izvaja tehnološke raziskave za spodbujanje širjenja vodikove kompaktne mobilnosti, bo sodeloval v oddelku »Mission 1000 ACT 2«, ustanovljenem za vozila, opremljena s pogonskimi sklopi naslednje generacije. Toyo Tires bo podprl to pobudo z uporabo tehnologije, izpopolnjene na terenskih dirkah po vsem svetu, in dobavljal »Open Country M / TR (S×S)« prek Overdrive Racing, ki ga HySE naroči za upravljanje dirkalnega programa.
■ OPEN COUNTRY M/TR (SPECIFIKACIJA RELIJA Dakar 2025)
Ta izdelek je uglašena različica Open Country M/TR, ki ustreza Land Cruiser 300 GR SPORT (specifikacija relija Dakar 2025), vozilu, ki ga TLC vstopi na reliju Dakar 2025, in izboljšuje njegove vozne lastnosti, odpornost proti obrabi in vzdržljivost na grobih cestnih površinah, kot so skalnata območja in puščave.
55 % skupne teže pnevmatike je izdelane iz trajnostnih materialov.
Kot pri običajnih pnevmatikah uporabljamo butadiensko gumo in stiren butadiensko gumo, pridobljeno iz biomase*3, silicijev dioksid iz riževe lupine, rastlinsko olje, poliestrska vlakna bio-pridobljenega izvora in reciklirano žico. Poleg uporabe recikliranih saj, pridobljenih iz odpadnih pnevmatik, specifikacija Dakar Rally 2025 uporablja tudi saje, pridobljene iz piroliznega olja.
■ OPEN COUNTRY M/TR (S×S)
Ta izdelek je posebej prilagojena različica Open Country M/TR, ki ustreza vozilu HySE-X2, ki bo uporabljeno v reliju Dakar Rally Mission 1000 ACT 2. Vzorčen primer pnevmatike je bil izboljšan za povečanje zmogljivosti vožnje na sipinah in je postal bolj tog, da bi izboljšal vzdržljivost in lažji za izboljšanje pospeška in učinkovitosti porabe goriva.
60 % teže pnevmatike je izdelane iz trajnostnih materialov.
Uporabljamo butadiensko gumo in stiren-butadienska gumo, silicijev dioksid iz riževe lupine, rastlinsko olje, reciklirana poliestrska vlakna, reciklirano žico iz kroglic, reciklirane saje, pridobljene iz odpadnih pnevmatik, in saje, pridobljene iz piroliznega olja.
Pri Toyo Tires izboljšujemo zmogljivost pnevmatik za tovornjake in SUV-je tako, da v razvoj izdelkov vnašamo izkušnje, ki smo jih pridobili na terenskih dirkah v težkih okoljih. Poleg tega si bomo prizadevali za razvoj izdelkov in materialov, okrepili naše tehnologije, vzpostavili tehnologije recikliranja izdelkov in surovin ter razvili alternativne materiale za okolju nevarne snovi.
*1: Vzporedno vozilo. Terensko vozilo s sedeži drug ob drugem, ustvarjeno z uporabo proizvodne tehnologije za motorna kolesa in drugo transportno opremo.
*2: Kategorija, vzpostavljena za spodbujanje razvoja tehnologije pogonskih sistemov naslednje generacije za ogljično nevtralna vozila, kot so vodikovi motorji in hibridi z električnimi in biogorivi. Vozila, opremljena s pogonskimi sklopi naslednje generacije, se bodo uvrstila na razdaljo približno 1000 km (približno 100 km × 10 dni).
*3: Pridobljeno iz obnovljivih materialov, kot so rastline.
Tekmovanje Nürburgring Langstrecken-Serie 2025 na Proxes
Razširitev nastopov in dodani vozniki Toyota Gazoo
Partnerski dan v Gamba Osaki
Dogodek »Ichi-gan« poteka od leta 2022
Toyo Tires – znamka za upravljanje zdravja in produktivnosti
priznano tudi kot podjetje »White 500«
Proxes Comfort na testu Auto Bild z oceno »dobro«
Priporočena pnevmatika 4. leto zapored
Proxes Sport 2 zelo priporočljiva na testu TCS
Vodilna športna pnevmatika z močno oceno
Proxes Sport 2 zelo priporočljive
Pnevmatika je na testu ADAC prejela oceno »Dobra«
Delnice indeksa ESG FTSE4Good Index Series
Podjetje vključeno že šesto zaporedno leto
Zmaga v razredu na Dakarju leta 2025
Miura je zasedla P1 v proizvodnem razredu
»Trajnostne« pnevmatike Open Country za Dakar
60 % trajnostnih materialov za vodikovo vozilo